نیمه شعبان مبارک
سیاسی وفرهنگی
دنیای عجیب وغریب سیاست
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 7:49 ::  نويسنده : هادی

توجه داشته باشید که باید بدون مکث جواب بدید …

۱) یک فروند هواپیما در مرز آمریکا و کانادا سقوط می کند ، بازماندگان از سقوط را در کجا دفن می کنند ؟!

کانادا – آمریکا – هیچ کدام

۲) یک خروس در بام خانه ای که شیب دو طرفه دارد ، تخم می گذارد – این تخم از کدام طرف می افتد ؟!

شمال – جنوب – هیچ کدام

۳) خانمی عاشق رنگ قرمز است و تمام وسایل او به رنگ قرمز است ، او در آپارتمانی یک طبقه که قرمز رنگ است ، زندگی می کند ، صندلی و میز او قرمز رنگ است و تمام دیوارها و سقف آپارتمان قرمز رنگ هستند ، کفپوش آپارتمان و فرش ها نیز قرمز رنگ هستند ، تلویزیون هم قرمز رنگ است – سریع پاسخ دهید که پله های آپارتمان چه رنگی هستند ؟!

قرمز – آبی – هیچ کدام

۴) پدر و پسری را که در حادثه رانندگی مجروح شده بودند ، به بیمارستان می برند ، پدر در راه بیمارستان فوت می کند ولی پسر را به اتاق عمل می برند – پس از مدتی دکتر می گوید من نمی توانم این شخص را عمل کنم ، به علت اینکه او پسر من است ، آیا به نظر شما این داستان می تواند صحت داشته باشد ؟!

آری – خیر – هیچ کدام

۵) اگر چهار تخم مرغ ، آرد ، وانیل ، شکر ، نمک و بیکینگ پودر را با همدیگر مخلوط کنید ، آیا کیک خواهید داشت ؟!

آری – خیر – هیچ کدام

۶) آیا می توانید از منزلتان بالاتر پرش کنید ؟!

آری – خیر – هیچ کدام

۷) یک کیلوگرم آهن چند گرم سنگین تر از یک کیلوگرم پنبه است ؟!

۱ گرم – ۱۰۰ گرم – هیچ کدام

۸) مردی به طرف یک پلیس که در حال جریمه کردن اتومبیل بود ، می رود و التماس می کند که پلیس جریمه نکند ولی آقای پلیس قبول نمی کند ، به پلیس نه یک بار بلکه هشت بار بد دهنی می کند – جواب دهید که این مرد چند بار جریمه خواهد شد ؟!

۸ بار – ۹ بار – هیچ کدام

۹) اگر تمام رنگ ها را با هم مخلوط کنید ، آیا رنگین کمان خواهیم داشت ؟!

آری – خیر – هیچ کدام

۱۰) گرگی به بالای کوه می رود تا غرش شبانه اش را آغاز کند ، چه مدت طول می کشد تا به بالای کوه برسد ؟!

دو شب – پنج شب – هیچ کدام

۱۱) اگر به طور اتفاقی وارد کودکستان دوران کودکی تان شوید ، آیا قادر به خواندن نوشتن و انجام جدول ضرب خواهید بود ؟!

آری – خیر – هیچ کدام

۱۲) آیا امکان دارد یک نفر سریع تر از رودخانه می سی سی پی شنا کند ؟!

آری – خیر – هیچ کدام

۱۳) آقای بیل اسمیت و خانم ژانت اسمیت از هم طلاق می گیرند ، پس از مدتی خانم ژانت اسم اولیه خود را پس می گیرد ، با این حال پس از پنج سال با اینکه هنوز از آقای بیل اسمیت طلاق گرفته است ، دوباره خانم ژانت اسمیت می شود – آیا این قضیه امکان پذیر است ؟!

آری – خیر – هیچ کدام

۱۴) آقای جیم کوک مشکوک به قتل است ولی وقتی که پلیس از او سوال می کند که در موقع قتل کجا بوده است ، آقای جیم می گوید در خانه مشغول تماشای سریال مورد علاقه ام بوده ام ، حتی جزئیات سریال را برای پلیس شرح می دهد – آیا این موضوع ثابت می کند که آقای جیم بی گناه است ؟!

آری – خیر – هیچ کدام

۱۵) یک شترمرغ تصمیم می گیرد که به وطنش بازگردد ، چه موقع برای پرواز او به جنوب مناسب است ؟!

بهار – پاییز – هیچ کدام

۱۶) جمله بعدی صحت دارد ، جمله قبلی غلط است – آیا این قضیه منطقی است ؟!

آری – خیر – هیچ کدام

۱۷) آیا امکان دارد که یک اختراع قدیمی قادر باشد که پشت دیوار را به ما نشان دهد ؟!

آری – خیر – هیچ کدام

۱۸) اگر بخواهید یک نامه به دوست تان بنویسید ، ترجیح می دهید با شکم پر یا با شکم خالی بنویسید ؟!

پر – خالی – هیچ کدام

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

● پاسخنامه

۱) هیچ کدام
بازماندگان که زنده هستند نیازی به دفن کردن ندارند.

۲) هیچ کدام
خروس که تخم نمی گذارد

۳) هیچ کدام
آپارتمان یک طبقه که راه پله ندارد

۴) آری
اگر این سوال را نتوانستید جواب دهید ، وای بر شما – دکتر یک خانم جراح است یعنی این شخص مادر پسر است

۵) خیر
شما پیش از اینکه کیک داشته باشید باید آن را بپزید

۶) آری
بپرید و ببینید که خانه شما چقدر می پرد

۷) هیچ کدام
یک کیلوگرم آهن با یک کیلوگرم پنبه به طور دقیق برابر هستند

۸) هیچ کدام
خودرو به آن مرد تعلق ندارد

۹) خیر
رنگ خاکستری خواهید داشت

۱۰) هیچ کدام
گرگ پیشتر بالای کوه است

۱۱) آری
شما فقط از کودکستان دیدن می کنید و با همین شرایطی که الان دارید فقط وارد کودکستان شده اید

۱۲) آری
چون که رودخانه ها که قادر به شنا کردن نیستند

۱۳) آری
ژانت با یک آقای دیگر که فامیل اش اسمیت بوده ، ازدواج کرده است

۱۴) خیر
چون که ممکن است این سریال تکراری باشد و او پیشتر این سریال را دیده باشد

۱۵) هیچ کدام
شتر مرغ که قادر به پرواز نیست

۱۶) هیچ کدام
چون که جملات متضاد هم هستند

۱۷) آری
پنجره یک اختراع قدیمی است که به وسیله آن می توان پشت دیوار را مشاهده کرد

۱۸) هیچ کدام
بهتر است که یک نامه عاشقانه را با قلم و کاغذ بنویسید و با شکم نمی توان نامه نوشت

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

● تفسیر آزمون

▪ اگر تعداد جواب های صحیح شما بین صفر تا ۵ بود ، معنایش این است که شما به طرز وحشتناکی به جزئیات بی توجهید … حواستان کجاست ؟!

▪ اگر تعداد جواب های درست بین ۶ تا ۱۰ بود ، نسبتاً بد نیست ، اگرچه این نشان می دهد که چندان به جزییات توجه نمی کنید ، شاید دارید به مسایلی توجه می کنید که بقیه به آنها توجه نمی کنند … خدا کند این طور باشد

▪ اگر تعداد جواب های درست شما بین ۱۱ تا ۱۵ بود ، بسیار خوب است ، شما خوب به جزییات توجه می کنید … خدا خیرتان بدهد

▪ اگر تعداد جواب های صحیح شما بین ۱۶ تا ۱۸ بود ، یعنی شما یک پا شرلوک هولمز هستید … احسنت


نظرات شما عزیزان:

زندگی
ساعت20:14---27 تير 1390
مثه اینکه تو هم کم از اونا نمیاری هااا
2. کی گفته نمیشه هاااا مگه اونا چیشون از بقیه کمتره هاااااا
3. اما ایران زده رو دست همشون
4.صبر تا چه حد و اندازه ؟ خوش بحال تو که صبرت بالاست وقتی جرات نمیکنی پاتو از خونه بیرون بذاری به خاطر وحشی بازی های پسراااا خدا نکنه یه دختر خوشمل باشه میخورنش
من اصلتا ترکم از لهجه مشهدی متنفرم خیلی ضایعست نمیخوام توهین کنم ولی این نظر منه


زندگی
ساعت20:14---27 تير 1390
مثه اینکه تو هم کم از اونا نمیاری هااا
2. کی گفته نمیشه هاااا مگه اونا چیشون از بقیه کمتره هاااااا
3. اما ایران زده رو دست همشون
4.صبر تا چه حد و اندازه ؟ خوش بحال تو که صبرت بالاست وقتی جرات نمیکنی پاتو از خونه بیرون بذاری به خاطر وحشی بازی های پسراااا خدا نکنه یه دختر خوشمل باشه میخورنش
من اصلتا ترکم از لهجه مشهدی متنفرم خیلی ضایعست نمیخوام توهین کنم ولی این نظر منه


آرش
ساعت19:29---27 تير 1390
تو چقدر سر خوشی
چطوری این همه شادی
قرصشو می خوری
بگو تا ما هم بزنیم بریم فضانورد بشیم
جدیدا یه نوع ماده اومده که اگه بزنی میری عطارد فکر بد نکنیا مخدر نیست می خوای برات بیارم


آرش
ساعت18:33---27 تير 1390
فعلا که همش نکذیب شده 4 شنبه که فرداست فکر نکنم این دو تا اولی بیاد
قضیه شرلوک چیه


زندگی
ساعت18:02---27 تير 1390


1. تو خودت وقتی طرف مقابلت بهت فحاشی کنه ساکت وایمیستی و نیگاشون میکنی؟ عمرا اگه عکس العمل نشون ندی
2. بله خندش کجا بوده اخه تو اون پارک همه نوع اصالت وجود داره اخه لهجشون ضایع بود از اونجا فهمیدم که مشهدی هستن
3.من نگفتم افغانی هاا ادم نیستن گفتم امکانات ایران بیشتراز اونجاست و خیلی از ایرانی هاا ادعاشون اینه که بالاتر از اوناها میفهمن
4. من با حجاب درست بودم اشتباه نکن من باعث اون دعوا نبودم مرض که ندارم به یه پسر تو خیابون یا پارک حمله کنم اول اوناها شروع کردن تا دیدم که دارن فحاشی میکنن اون رویه دیگم ظاهر شد اینم جوابم قانع شدی؟؟؟


صدف
ساعت16:38---27 تير 1390
یاهو مسنجر ندارم

سمیه
ساعت14:43---27 تير 1390
این که دلیل نمی شه . امسال همه ی بازیکن های استیل آذین بد بودند .در ضمن زندی تو بازی های امسال استیل آذین تو بیشتر بازی ها روی نیمکت بود .
به نظر من که بازیکن خوبیه .


زندگی
ساعت11:02---27 تير 1390
من که باااهوشم احتیاج به تست هوش ندارمراستی بدووو بیاااا آپم حتما جوابه سوالامو بده

صدف
ساعت10:18---27 تير 1390
سیلام...اره حج دعات کردم اون دوستتم دعا کردم اسمش چی بود؟؟ اهن محسن/.
یه وب دیگه درست کردم پری روز.....قبلشم که حج بودم واسه همین یه قرنه اپ نکردم!!... یه قرنه از اون دوتا خبری نیس همین که تو گفتی از ارزو چه خبر یهو ارزو هم اومد تو وبلاگم نظر خصوصی گذاشته...دیگه میخوام این وبلاگو حذف کنم


سمیه
ساعت7:28---27 تير 1390
سلام . زندی که خوبه .

سانااااااااااااااااااااااز !
ساعت3:43---27 تير 1390
سلام
سیاسی فرهنگی
میخوای عوضش کنم؟


سمیه
ساعت21:52---26 تير 1390
سلام . خوبی ؟ من برگشتم .

سروناز
ساعت20:24---26 تير 1390
این آدرس جدید بدون فیلتر رپسانگه فکر کردم شاید ندارینش

mary
ساعت16:59---26 تير 1390
سلام.سلام.سلام.سلام.سلام.عیدتون مبارکککککک.مرسی از اینکه به وبم اومدید.خیلی خیلی از وبتون خوشم اومد.با تبادل لینک موافقم.موفق باشیییی.خدافظظظظظظظظظ


سمیه
ساعت15:04---26 تير 1390


سمیه
ساعت23:54---25 تير 1390
تو جواب دادن تستهات بسیار خوب بودم
چون با یه ذره دقت میشه سوالو فهمید
تو اشتباه جواب دادن بقیه هم اینکه متوجه سوال نشدم


سمیه
ساعت23:46---25 تير 1390


سمیه
ساعت23:45---25 تير 1390
سلام
آدرستو که درست مینویسم ولی واسه اینکه باز بشه
باید 17/18 تا امامزاده نذر کرد [نیشخند]


آرش
ساعت21:49---25 تير 1390
اشتباه شد شما بودی
نمرات درخشانت یادمه


alone girle
ساعت20:31---25 تير 1390
باشه یعنی تو هم مثل من حواس پرتی چه خوب

آرش
ساعت19:31---25 تير 1390
چیه تا حالا تیز هوش ندیدی [متفکر]

سارا
ساعت18:42---25 تير 1390
جالب بود.

آرش
ساعت18:22---25 تير 1390
بله !××!××
چی شد مسخره کردی


تاج کبیر
ساعت17:12---25 تير 1390
داداش وبلاگ های لوکس بلاگ رو نمیشه لینک کرد!!!! همین امروز فهمیدم.حالا این همه سرور.شما چرا لوکس بلاگ رو انتخاب کردی؟؟؟؟

alone girle
ساعت13:53---25 تير 1390
سلام خیلی باحال بود خیلی
باورت میشه امتیازام بین 0 تا 5 بود از خودم ناامید شدم


setareh
ساعت10:36---25 تير 1390
سلام تست خیلی جالبی بود من 6 تا غلط داشتم




محمد
ساعت0:31---25 تير 1390
سلام داداش
اکثر سوالات جالب و جذاب بود.
قالب تو هم قشنگ شده البته قشنگ تر از منه


شهزاده عاشق
ساعت23:28---24 تير 1390
سلام.. شرمنده دیر اومدم ولی اومدم.. تست خنده دار و جالبی بود!؟ ایول داش. در ضمن قالبتم عوض شده؟ قشنگه ها... در عمق آرزوی من این است که در وجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک :یاد:

تاج کبیر
ساعت18:08---24 تير 1390
سلام داداش.میبینم که دیگه از ورزش کشیدی بیرون!!!!
من بهت پیشنهاد میکنم خودت رو درگیر چنین مسائلی نکنی.
به ما چه که گلشیفته فراهانی چی گفته!!!
لینکتم کردم.


GENERAL
ساعت14:31---24 تير 1390
SALAM
man 17ta dorost zadam shelook holmz shodam dastet dard nakone jgaleb boood baradar ((tamdon irani ha hast dar khatar... ma hame sarbaz haye zire parchamim .....)) man type parsi nadare pc am


سروناز
ساعت12:36---24 تير 1390
مثل همیشه عالی ممنون بلاگم داره راه میوفته

راضیه
ساعت12:26---24 تير 1390
سلام تست جالبی بودمنم همش درست زدم خیلی راحت بودمرسی. درضمن تولدامام زمانوبهت تبریک میگم

د.ن
ساعت10:02---24 تير 1390
سلام دوست عزیز
ممنون که به من سر زدی
تست خوبی بود. من هم همه اش رو درست جواب دادم. آخه قبلا هم دیده بودمشون !


آرش
ساعت9:46---24 تير 1390
من دبیرستان توی مدرسه ی تیزهوشان بودم این تست برای من مثل چای خوردن بود همه رو درست زدم

پرهام
ساعت0:21---24 تير 1390
چرا مخالفي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين كوتوله ي تالاسمي چي داره اخه؟؟؟؟
وبت خيلي خوبه


پرهام
ساعت0:21---24 تير 1390
چرا مخالفي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين كوتوله ي تالاسمي چي داره اخه؟؟؟؟
وبت خيلي خوبه


پرهام
ساعت0:20---24 تير 1390
چرا مخالفي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين كوتوله ي تالاسمي چي داره اخه؟؟؟؟
وبت خيلي خوبه


زهره
ساعت23:50---23 تير 1390
ميدونستم داداش خودمي
و خبراي مهم رو بهم ميگي.


آرش
ساعت21:18---23 تير 1390
ایشاالله [گل]
راستی من یادم رفت این عید بهت تبریک بگم


زهره
ساعت12:50---23 تير 1390
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . . .
داداشي خواهش ميكنم اگه رفتي حرم حتما برام دعا كن
اگه نرفتي هم بازم برام دعا كن از نظر مسافت تو به آقا نزديك تري.


زهره
ساعت12:44---23 تير 1390
سلام داداش گلم
من آپم حتما بيا
قالبت هم خيلي قشنگ تر شده.


سمیرا
ساعت10:34---23 تير 1390
سلام عزیز بالاخره ما وبلاگ شما رو دیدیم
ولی خیلی با این پارسی حال کردم دیگه چه خبر؟؟؟
بازم بیا وبما
افرین
اپ هم هستم


سارا
ساعت18:36---22 تير 1390
هنوز یه کم از اینکه رفت دلخورم.اما حالا که بر میگرده دیگه باید هواش رو داشته باشیم.

زهره
ساعت12:52---22 تير 1390
راستي
آپم دوس داشتي بيا.


سمیه
ساعت1:32---22 تير 1390
هرچقدر هم میخواد تکنیک داشته باشه
ولی من ازش متنفر شدم [ناخوش]


سمیه
ساعت1:31---22 تير 1390
هرچقدر هم میخواد تکنیک داشته باشه
ولی من ازش متنفر شدم [ناخوش]


آرش
ساعت20:49---21 تير 1390
پس من بهش گفتم نامرد [نیشخند]...ولی خسرو گرفتیم باید یه بازیکن سر زن داشته باشم تا خسرو موثر باشه

سمیه
ساعت15:13---21 تير 1390
دلش الان به چه درد میخوره
اون موقع که باید میموند نموند
الانم بهتره نقش بازی نکنه اون پول پرست [عصبانی]


آرش
ساعت11:41---21 تير 1390
فعلا فحشش ندیدم بذار اگر نیاومد بعدا روی اسمش خط بکشیم ولی درست پول پرسته ولی بازیکن خوبیه

زهره
ساعت11:37---21 تير 1390
سلام
آپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدین.نظریادتون نره...با تبادل لینک باهر وبی موافقم!!!
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 319575
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1